sobota, 22 grudnia 2012

o świętach z Dawidem Kubackim

1,Jak wyglądają święta Bożego Narodzenia w Pana/Pani domu? (tradycje rodzinne, przygotowanie do świąt, podział obowiązków w domu itp.)
D:  Swięta mamy tradycyjne, spędzane z rodziną. Jednak w przygotowaniach nie mam jak pomagać bo mnie zbyt często w domu nie ma, ale mam 2 siostry więc sobie z mamą radzą;P

2,Jaka jest Pana/Pani ulubiona potrawa świąteczne?
D: najbardziej lubię groch z kapustą:P

3,Jaka jest Pana/Pani ulubiona kolęda?
D: nie mam ulubionej

4.Czy są Święta, które najbardziej Pan/Pani zapamiętał(a)?
D: Nie przypominam sobie.

5,Najgorszy prezent jaki Pan/Pani otrzymał(a).
D:Prosiłem o model smolotu do sklejania a dostałem taki drewniany

6,Jaki prezent chciał(a)by Pan/Pani.
D: Nie miałem jakichś specjalnych materialnych życzeń w tym roku:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

skoczyli razem z nimi